FAQs
Kan jeg betale på webshoppen, hvis jeg ikke har PayPal?
Ja! PayPal er den service som sørger for at pengene på webshoppen går igennem til mig, men de har ikke noget med dig at gøre. Hvis du køber på en computer, vælger du bare knappen ‘kortbetaling’ og betaler udenom PayPal. På din telefon, trykker du først på knappen ‘Pay with PayPal’ (Ja, vi ved godt, at den snyder) og indtaster din email, så vi har et sted at sende din kvittering hen. Hvis du ikke har en PayPal konto, fører den dig bare videre til kortbetaling, uden nogle problemer.
Kan jeg købe andre produkter end dem der er på webshoppen?
Som regel ikke. Udvalget i webshoppen skifter dog løbende, så hvis du er på udkig efter noget særligt, kan vi sammen se, om vi ikke kan få det hjem til dig. Du er også velkommen til at kigge hos min samarbejdspartner TagTomat, som har et større webshopudvalg.
Kan jeg betale med MobilePay?
Ja! Når du har tilføjet alt det, du gerne vil have, til din kurv, tager du et skærmbillede og sender mig en mail, sammen med dit navn, dit tlf. nr., og din forsendelsesadresse. Så godkender jeg ordren indenfor 24 timer, og der dukker en anmodning på beløbet op på din MobilePay. Ved afhentning på Sydfyn, kan du også bare betale på MobilePay ved afhentning.
Kan jeg købe andre mængder end dem der er angivet på webshoppen?
Det meste kan lade sig gøre, hvis du spørger. Send en mail eller giv et kald, og så kigger vi på det.
Hvad hvis der går mug i mit grosæt?/Noget går galt?
Så ringer du bare til mig på +45 30561524. Enten finder vi en løsning med de remedier du har ved hånden, og ellers sender jeg dig en erstatningsvare.
Hvor hurtigt får jeg mine varer?
Som regel indenfor 3 - 5 hverdage. Jeg pakker og sender oftest ordre inden for to hverdage.